Mystery Shopping


Wist u dat twee derde van alle aankoopbeslissingen in de winkel worden gemaakt? En dat 68% van de klanten een winkel verlaat wanneer een medewerker een onverschillige houding aanneemt? Factoren als het welkom heten, het geven van juiste productinformatie, klantvriendelijkheid en een correcte klantbenadering kunnen hierin de doorslag geven.

Hoe presteert uw bedrijf hierin? Met een Mystery Shopping onderzoek zoeken wij uit hoe uw consumenten het verkoopproces doorlopen en wat hun hierin opvalt. In een overzichtelijk online overzicht en aan de hand van een benchmark wordt onder andere weergegeven wat de uitstraling van de winkel is, hoe de medewerker zich gedraagt, hoe het product aan de consument verkocht wordt en met wat voor gevoel de consument uw winkel verlaat. Verplaatst u zich in de huid van de klant en behaal zo meer resultaat! Lees meer over Mystery Shopping

Wilt u meer weten over Mystery Shopping, wilt u Mystery Shopper worden of heeft u vragen? Neem dan contact op met De Onderzoekfabriek.

Vraag vrijblijvend een offerte aan!