Met Mystery Mailing wordt er door onze e-mailer, die zich voordoet als een klant, een e-mail geschreven en verstuurd naar de organisatie van de opdrachtgever. Deze e-mail kan gaan over bijvoorbeeld de afhandeling van klachten of een vraag naar informatie over producten of diensten. Door middel van Mystery Mailing krijgt u inzicht in het serviceniveau en de klantgerichtheid van uw organisatie. De volgende onderwerpen kunnen middels een Mystery Mailing behandeld worden:
- Worden de e-mails binnen een aanvaardbare tijd en inhoudelijk beantwoord?
- Worden de klachten opgelost en de vragen beantwoord?
- Is de ontvangen reactie voldoende service- en verkoopgericht?
- Is de opbouw, spelling en grammatica correct van de geretourneerde e-mail?
- Is de e-mail klantvriendelijk opgesteld?
Met de resultaten van een Mystery Mailing kunt u evalueren of uw organisatie erin is geslaagd om de gewenste beleving te creëren en er aan de verwachtingen van uw klanten wordt voldaan.
Wilt u meer weten of heeft u vragen over Mystery Mailing? Neem dan contact op met De Onderzoekfabriek.